حــرف های در گوشـــی

((سـرد اسـت و مـن تـنهایـم))

چـه جمـلـه ای !

پــــُر از کـلیـشه …

پـــُـر از تـهـوع …

جـای گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی : ” ســرد اسـت “

ولی یـخ نمـی کنـی …

حـس نـمی کنـی …

کـه مـن بـرای نـوشتـن همیـن دو کلمـه چـه سرمایـی را گـذرانـدم …

 

 



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت0:34---31 مرداد 1392
سلام داداش خوبی عجب وبلاگی داری به منم یک سری بزن من تو کار طراحی قالب می تونی کداشو یرام بفرستی من درستشون کنم بنر تبلیغات و........با قیمت های باور نکردنی می تونی امتحان کنی اینم شمارمم ((09390304934)))

setayesh
ساعت20:51---30 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری من لینکت کردم توهم اگه دوست داری به من سربزن ولینکم کن.موفق باشی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جمله زیبا, جمله ی ناراحت کننده, سرما, تنهایی, سرد, تنها,
نوشته شده در چهار شنبه 30 مرداد 1392ساعت 20:19 توسط M A N|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com